Centrum nápovědy

Jak vám můžeme pomoci?

Informace týkající se produktu APSOLUT! dostupné na jednom místě.

Často kladené otázky (FAQ)

Obecné dotazy

Připravili jsme pro Vás odpovědi na nejčastěji kladené dotazy na téma APSOLUT! a pokročilé plánování výroby (APS).
Při prezentacích produktu APSOLUT! vznikají různé dotazy a na ně odpovědi. Ty nejčastější a nejzajímavější jsme shrnuli na této stránce. Pokud nenajdete odpověď na Vaši otázku týkající se produktu APSOLUT!, kontaktujte nás prostřednictvím některého z uvedených údajů na stránce Kontakty.

Vždy záleží především na stavu dat v ERP a součinnosti Objednatele. Jsou-li v systému k dispozici všechny potřebné informace, lze funkční PILOT zprovoznit v řádu jednotek dní. Zavedení kompletního APS do provozu se pak pohybuje od 3 měsíců do 1 roku. Podívejte se na časovou osu implementace.

Ano, je možné jej propojit s jakýmkoliv jiným systémem využívajícím běžné databáze nebo standardní rozhraní pro výměnu dat. Integrace alternativních zdrojů dat je řešena na zakázku. Více informací najdete v článku.

Ano, data mohou být transformována při integraci z ERP či jiného zdroje. Data, která v ERP systému chybí, lze evidovat přímo v APS, které je možné provozovat i zcela samostatně, tedy bez integrace s existujícími systémy (v praxi se tento případ často nevyskytuje).

Díky zpětnému plánování jsou zakázky plánovány tak, aby byly dokončeny včas. Zároveň však nedochází ke hromadění nepotřebného materiálu na skladě po zbytečné dlouhou dobu. Podrobnější informaci získáte v článku (klikněte zde).

APSLOTUT! - kontakty

Kontaktujte nás

info@apsolut.cz

V rámci 30ti denního Pilotního projektu provedeme základní analýzu vašich procesů a dostupných dat. Jeho výsledkem je pak funkční prototyp plánovacího systému, který demonstruje připravenost firmy na zavedení APS.

Jde o proces (více zde), který není možné podcenit.

Za dostupnou cenu 1000€ nabízíme možnost vyzkoušet si na 30 dní pilotní verzi systému APSOLUT! Díky tomu si můžete vyzkoušet APS přímo na Vašich datech, což Vám usnadní rozhodován, zda si jej pořídit.

Místo DEMO verze APSOLUT! nabízíme možnost vyzkoušet si po dobu 30 dní přímo plnohodnotnou verzi systému. V případě zájmu si také můžete pomocí kontaktního formuláře nezávazně objednat předvedení systému prostřednictvím videokonference.

Ano. Je možné využít výchozí tiskovou sestavu. Avšak díky integrovanému modulu reportů lze vytvářet libovolné další varianty sestav, které je pak možné tisknout či v požadovaný čas nechat rozesílat emailem vybraným příjemcům. Například každé pondělí ráno Vám může systém zaslat přehled zakázek s předpokládaným zpožděním.

Stávající procesy není potřeba upravovat. V rámci integrace je možné data transformovat do požadované podoby. Pouze je potřeba zajistit, aby poskytována data neobsahovala chyby (např. data poskytnutá při odvádění výrobních příkazů apod.).

APSOLUT! je primárně vytvořen jako on-premise řešení, tzn. software instalovaný do Vaší podnikové sítě integrovaný s ostatními podnikovými systémy, ale není problém ho provozovat rovněž v cloudu. Více informací Vám poskytneme při nezávazném předvedení produktu.

Dotazy na licencování a ceny

Popis licenčního modelu produktu APSOLUT! a samotný ceník najdete zde (klikněte zde).

Ne. Počet uživatelů systému není nijak omezen. Díky tomu může k aplikaci přistupovat každý zaměstnanec či spolupracující subjekt. Více informací najdete na stránce ceníku.

Výrobní položka může představovat vstupní materiál, polotovar či finální produkt. Výrobní položka může mít více těchto rolí současně. Jednoduchým příkladem může být výroba stolu, kde položky hranol, deska a šroub představují vstupní položky, položky lakovaná deska, noha a lakovaná noha představují polotovary a položka kuchyňský stůl vystupuje v roli finálního produktu.

Licenční politika a licenční model produktu APSOLUT! neumožňuje pronájem licence. APSOLUT! je dodáván s trvalou serverovou licencí, která se stává majetkem podniku a je možné ji účetně odepisovat. Investice na pořízení APSOLUT! je tedy jednorázová a žádné měsíční poplatky se neplatí! Investice do pořízení produktu APSOLUT! je významnou investicí podléhající v podniku procesu schvalování, a abychom prolomili obavu a nejistoty z jednorázové investice, nabízíme možnost pořídit si APSOLUT! „na zkoušku“ na dobu 1 měsíce (Testovací projekt).

Dotazy na podporu produktu

Podpora produktu APSOLUT! je pro nás prioritou. Neváhejte nás kontaktovat libovolným způsobem. Rádi vám pomůžeme.

Subscription je placená služba, která v sobě zahrnuje položky popsané zde (klikněte zde).

Technická podpora je součást služby Subscription.  Jedná se o telefonickou podporu při řešení technických problémů v pracovní dny od 8 do 16 hodin. Jiné parametry Technické podpory lze zajisti podepsáním Servisní smlouvy (SLA).

Ano, rozšířená podpora produktu APSOLUT! na míru se řeší prostřednictvím Servisní smlouvy (SLA). ELVAC SOLUTIONS poskytuje certifikované servisní služby dozorované prostřednictvím ISO 20000.

Většinu menších požadavků zákazníků realizujeme díky integrovanému skriptovacímu jazyku. Větší požadavky zařazujeme do plánu rozvoje produktu APSOLUT!. Vydáváme ročně minimálně 2 minoritní a 1 majoritní verzi produktu APSOLUT! O nových verzích produktu informujeme všechny zákazníky. V rámci služby Subscription jsou poskytovány nové verze APSOLUT! zdarma.

Nemusíte. Proškolený administrátor systému APSOLUT! zvládne základní technickou podporu systému, dokáže vytvářet reporty a analýzy na míru, nastavuje práva k systému, zálohuje systém, nastavuje notifikace, dokáže zaškolit nového uživatele apod. Je na Vás, abyste zvážili rizika případného odchodu administrátora z Vaší společnosti a rovněž ztrátu výhody upgrade APSOLUT! na nové verze zdarma, která je součástí služby Subscription. APSOLUT! neustále vylepšujeme a rozšiřujeme o požadavky našich zákazníků, takže ročně vznikají minimálně dvě nové verze s majoritními změnami, ke kterým můžete mít přístup zdarma v rámci placené roční služby Subscription. Upgrade na novou verzi probíhá tak, že Vám vzdáleně pomůžeme se zálohou databáze systému APSOLUT!, instalací nové verze a otestováním funkčnosti po nasazení nové verze. Cena této služby je již zahrnuta v platbě za roční technickou podporu APSOLUT!.

Bez zaplaceného ročního APSOLUT! Subscription Vás samozřejmě „nehodíme přes palubu“, stále se k Vám budeme chovat s náležitou péčí, ale naše případné služby budou zpoplatněny hodinovou sazbou odvíjející se od typu licence APSOLUT!.

Placenou roční technickou podporu APSOLUT! Subscription lze po přerušení obnovit s příslušným doplatkem.

Vyřešíme Vaše problémy s plánováním výroby!

Zanechejte plánování v Excelu a vyzkoušejte software APSOLUT!