Partnerský program produktu APSOLUT!
Partnerský program
Partnerský program produktu APSOLUT!
Partnerský program produktu APSOLUT! je určen společnostem, které vlastní licence produktu APSOLUT!, jsou aktivními uživateli produktu APSOLUT! a splňují kritéria partnerského programu. Členství v Partnerském programu produktu APSOLUT! umožňuje partnerům čerpat benefity a služby s ním spojené v rozsahu získané úrovně partnerského programu.
Proč se stát členem?
Čerpejte výhody
Jako partner produktu APSOLUT! získáte okamžitý přístup k exkluzivním zdrojům, podpoře, výhodám a benefitům. Připojte se ke komunitě určené k podpoře růstu efektivity pokročilého plánování výroby.
Co je síť partnerů
produktu APSOLUT!?
Síť partnerů produktu APSOLUT! je centrem zákazníků a uživatelů APSOLUT!, kteří můžou čerpat benefity produktu poskytované výrobcem a integrátory APSOLUT!.
Síla partnerství
Společně toho dokážeme více. Když se připojíte k síti partnerů, stanete se součástí komunity se společným cílem udělat pro Vaše podnikání více.
Investujeme do vás
Prostředky, benefity, know-how a podporu, které nabízíme, Vám pomohou zlepšit užívání produktu APSOLUT!, trénovat váš tým uživatelů, podílet se na inovativních řešeních, odlišovat se na trhu a komunikovat s dalšími partnery.
Vaše možnost vyniknout
Díky přístupu k široké škále výhod a benefitů, a hlavně možnosti podílet se na rozvoji produktu APSOLUT!, získáte jedinečnou možnost využívat nové vlastnosti APSOLUT! dříve, než budou uvedeny na trh.
Úrovně partnerského programu
Úrovně Partnerského programu produktu APSOLUT!
Po dosažení příslušné úrovně Partnerského programu produktu APSOLUT! získáte následující výhody a benefity, které můžete čerpat v daném roce. V dalších letech je nutné obhájit kompetence.
SILVER PARTNER
Ovlivněna splněním kritérií a omezena na rok platnosti.
Členství v Partnerském programu zajišťuje účast na partnerských setkáních, kde se nabízí možnost výměny zkušeností s ostatními Partnery.
Roční školení uživatelů zdarma v rozsahu 4 hodiny. Školení probíhá formou videokonference.
Roční Technická podpora zdarma v rozsahu 4 hodiny. Rozsah hodin za rok Technické podpory, kdy je možné tuto dobu využít dle potřeb zákazníka (údržba, administrace, konfigurace, vývoj, úpravy nebo tvorba tiskových sestav či analytických výstupů apod.). Hodiny se nedají převádět do dalšího roku.
Možnost podílet se na vývoji nových vlastností produktu APSOLUT! Možnost ovlivňovat prioritu vývoje a implementace nových funkcí produktu APSOLUT! a také možnost aktivně testovat nové funkcionality produktu APSOLUT! před jejich uvolněním na trh.
Přednostní přístup při nasazení nových verzí produktu APSOLUT!
Možnost využít služby Hotline do určitého počtu tiketů zdarma.
10 tiketů v rámci služby Hotline s reakční dobou 72 hodin.
Sleva 25% při zakoupení služby HelpDesk k produktu APSOLUT!
GOLD PARTNER
Ovlivněna splněním kritérií a omezena na rok platnosti.
Členství v Partnerském programu zajišťuje účast na partnerských setkáních, kde se nabízí možnost výměny zkušeností s ostatními Partnery.
Roční školení uživatelů zdarma v rozsahu 8 hodin. Školení probíhá formou videokonference.
Roční Technická podpora zdarma v rozsahu 8 hodin. Rozsah hodin za rok Technické podpory, kdy je možné tuto dobu využít dle potřeb zákazníka (údržba, administrace, konfigurace, vývoj, úpravy nebo tvorba tiskových sestav či analytických výstupů apod.). Hodiny se nedají převádět do dalšího roku.
Možnost podílet se na vývoji nových vlastností produktu APSOLUT! Možnost ovlivňovat prioritu vývoje a implementace nových funkcí produktu APSOLUT! a také možnost aktivně testovat nové funkcionality produktu APSOLUT! před jejich uvolněním na trh.
Přednostní přístup při nasazení nových verzí produktu APSOLUT!
Možnost využít služby Hotline do určitého počtu tiketů zdarma.
30 tiketů v rámci služby Hotline s reakční dobou 24 hodin.
Sleva 50% při zakoupení služby HelpDesk k produktu APSOLUT!
PLATINUM PARTNER
Ovlivněna splněním kritérií a omezena na rok platnosti.
Členství v Partnerském programu zajišťuje účast na partnerských setkáních, kde se nabízí možnost výměny zkušeností s ostatními Partnery.
Roční školení uživatelů zdarma v rozsahu 16 hodin. Školení probíhá formou videokonference.
Roční Technická podpora zdarma v rozsahu 16 hodin. Rozsah hodin za rok Technické podpory, kdy je možné tuto dobu využít dle potřeb zákazníka (údržba, administrace, konfigurace, vývoj, úpravy nebo tvorba tiskových sestav či analytických výstupů apod.). Hodiny se nedají převádět do dalšího roku.
Možnost podílet se na vývoji nových vlastností produktu APSOLUT! Možnost ovlivňovat prioritu vývoje a implementace nových funkcí produktu APSOLUT! a také možnost aktivně testovat nové funkcionality produktu APSOLUT! před jejich uvolněním na trh.
Přednostní přístup při nasazení nových verzí produktu APSOLUT!
Možnost využít služby Hotline do určitého počtu tiketů zdarma.
90 tiketů v rámci služby Hotline s reakční dobou 8 hodin.
Sleva 75% při zakoupení služby HelpDesk k produktu APSOLUT!
Poznámka: Výrobce produktu APSOLUT! si vyhrazuje právo případnou žádost o účast v Partnerském programu produktu APSOLUT! zamítnout.
Kritéria partnerského programu
Kritéria Partnerského programu produktu APSOLUT!
Každý zákazník produktu APSOLUT! může požádat o členství v Partnerském programu produktu APSOLUT! a získat příslušnou úroveň Partnerského programu za podmínky, že splní následující kritéria.
SILVER PARTNER
- Zákazník APSOLUT! s licencí Standard nebo Enterprise
- Platný roční Subscription
- Kvalifikovaný souhlas s uvedením reference v marketingových materiálech produktu APSOLUT!
- Propagace produktu APSOLUT! na vlastním webovém portálu
- Umožnění min. 1 referenční návštěva / rok potencionálním zákazníkům produktu APSOLUT!
- Poskytování know-how při rozvoji nových funkcionalit produktu APSOLUT!
- Poskytování zpětné vazby při aktivním užívání produktu APSOLUT! výrobci nebo integrátorovi produktu
- Dodržování etického kodexu partnera produktu APSOLUT!
GOLD PARTNER
- Zákazník APSOLUT! s licencí Standard nebo Enterprise
- Platný roční Subscription
- Kvalifikovaný souhlas s uvedením reference v marketingových materiálech produktu APSOLUT!
- Propagace produktu APSOLUT! na vlastním webovém portálu
- Umožnění min. 2 referenční návštěvy / rok potencionálním zákazníkům produktu APSOLUT!
- Poskytování know-how při rozvoji nových funkcionalit produktu APSOLUT!
- Poskytování zpětné vazby při aktivním užívání produktu APSOLUT! výrobci nebo integrátorovi produktu
- Dodržování etického kodexu partnera produktu APSOLUT!
PLATINUM PARTNER
- Zákazník APSOLUT! s licencí Enterprise
- Platný roční Subscription
- Kvalifikovaný souhlas s uvedením reference v marketingových materiálech produktu APSOLUT!
- Propagace produktu APSOLUT! na vlastním webovém portálu
- Umožnění min. 4 referenční návštěvy / rok potencionálním zákazníkům produktu APSOLUT!
- Poskytování know-how při rozvoji nových funkcionalit produktu APSOLUT!
- Poskytování zpětné vazby při aktivním užívání produktu APSOLUT! výrobci nebo integrátorovi produktu
- Dodržování etického kodexu partnera produktu APSOLUT!
Poznámka: Při neplnění kritérií Partnerem si výrobce nebo integrátor produktu APSOLUT! vyhrazuje právo zrušit Partnerovi účast v Partnerském programu produktu APSOLUT! nebo snížit dosaženou úroveň Partnera.
Etický Kodex Partnera
Etický kodex Partnera produktu APSOLUT!
Etický kodex partnera produktu APSOLUT! je základním dokumentem popisující principy etického chování uživatele produktu APSOLUT!. Jeho cílem je pro společně sdílené hodnoty nastavit jednotné chápání jejich projevů v každodenním užívání produktu APSOLUT!. Etický kodex je závazným dokumentem pro všechny partnery produktu APSOLUT! (dále jen „Partner“).
Jeden ze základních principů, na kterém je kodex postaven, vychází z toho, že si jsou partneři vědomi, že svým jednáním mohou ztratit nárok na členství v Partnerském programu produktu APSOLUT! v případě porušení některého z následujících pravidel:
- Partner chrání duševní vlastnictví výrobce produktu APSOLUT! a jeho integrátorů.
- Partner se při užívání licence produktu APSOLUT! řídí Licenční smlouvou pro koncového uživatele produktu APSOLUT!.
- Partner plní kritéria Partnerského programu produktu APSOLUT!.
- Partner dbá dobrého jména a pověsti značky APSOLUT!.
- Partner seznamuje všechny své uživatele produktu APSOLUT! s Partnerským programem a vyžaduje jeho plnění.
- Partner se aktivně podílí na propagaci značky produktu APSOLUT!.
- Partner napomáhá svým pozitivním a aktivním přístupem při referenčních návštěvách nových zájemců o produkt APSOLUT! k jeho prodeji.
- Partner zajišťuje ochranu důvěrných informací, obchodního tajemství a osobních údajů získaných v rámci užívání produktu APSOLUT!, na školeních či partnerských setkáních.
- Partner informuje výrobce produktu nebo jeho integrátora o obchodních aktivitách konkurence produktu APSOLUT! vyvíjených u partnera.
- Partner souhlasí s prověřováním dodržování „Etického kodexu“ ze strany výrobce či integrátora produktu APSOLUT!.